2016 m. lapkričio 4 d., penktadienis

Sveiki čia naujas mano blogas ištiesų dar nelabai moku viska daryti tai jai rasite klaidų nepykite nes esu visai šviežia. 
Keli faktai apie mane:
Man 11.
Dievinu skaityti knygas.
Visiškai nebijai tų klaunų.
Taip pat prašau patarti komentaruose 
Tagų,rašimo temų.
Taivat štai tiek nežinau ar čia labai įdomu , bet kaip 1 įrašas sueis.Jūs vadinsiu Unizz.




                                Tai labai ačiū ,kad skaitete ir iki Unizz

2 komentarai:

  1. Jei nori, kad tavo blogą kas nors skaitytų, tu, privalai rašyti be skirybos ir gramatinių klaidų. Jau nekalbu apie stiliaus klaidas ir nevartotinus žodžius, kuriuos tu vartoji. Pvz. sueis. Taip pat kas rašo JŪS vadinsiu Unizz? Bet jei jau taip ir rašai, tai turėtų būti JUS vadinsiu Unizz. Taip pat: visiškai nebijAI tų klaunų, tai gal turėtų būti visiškai nebijAU tų klaunų. Labai daug klaidų, neįdomu skaityti ir labai jau trumpas tas tavo prisistatymas. Aš ir norėčiau rašyti blogą, bet žinau, kad padarau gramatinių, skirybos ir stiliaus klaidų, žinau, kad neturėsiu laiko į dieną parašyti bent vieno straipsnio įdomia tema ir, kad jis būtų kokybiškas, nes turiu labai daug veiklos, žinau, kad įdomios temos gali labai greitai išsekti ir tada nuvilsi skaitytojas. Tai darau tokią išvadą, kad jei nemoki rašyti, nesi pakankamai kūribinga, neturi laiko ar esi dar per maža, tai geriau nerašyk, palauk kol paaugsi ir turėsi pakankamai rašymo įgudžiu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na heituke gal patylėk nea matau jau perdaug čia fyfini tau kokie 10 ir tu jau čia diktuoji vyresnei tad prašyčiau užauk

      Panaikinti